Subject: Avaliku ürituse luba - Kõrvemaa Kevadjooks 2025
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: PPA Põhja <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 18:09:04 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Edastan Anija Vallale taotluse avaliku ürituse korraldamiseks – Sportland
Kõrvemaa Kevadjooks 2025.

Sündmus saab toimuma 27. aprillil 2025

Kirjalisas on lisaks taotlusele ja liiklusskeemile veel rajakaardid 16 km
ja 6 km distantsidele.

Tegemist on samade radadega, millel toimus võistlus ka eelmisel aastal.

Lisainfo võistlusel kohta:  <https://sport.sportlandkorvemaa.ee/>
https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Palun andke märku, kui on küsimusi!

Gisela Needrit

Võistluse peakorraldaja

56957333

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>